Specjalista ds. administracji
Praca w biurze w Knurowie, ul. 26 stycznia (mapa)
🤝B2B
Cześć, mamy dla Ciebie ofertę! Zajmujemy się szeroko pojętymi usługami programistycznymi i od 2009 roku działamy na rynku IT. Jesteśmy niedużą, rodzinną firmą z 20-osobowym zespołem. Współpracujemy z klientami z całego świata, dla których realizujemy ambitne projekty informatyczne.
Głównym celem stanowiska specjalisty ds. administracji w naszej firmie jest zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy i biura. Jeżeli zatem szukasz ciekawej i rozwijającej pracy w nowocześnie działającej firmie technologicznej, lubisz się uczyć i nie boisz się samodzielnego podejmowania decyzji, jeżeli nie boisz się wyzwań jak kontakty z ludźmi z całego świata, pracy w doświadczonym zespole specjalistów, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie.

Jak będzie wyglądała Twoja praca i jakie będą Twoje obowiązki?
- ścisła współpraca z zarządem
- tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur, zarządzanie obiegiem informacji między zwierzchnikami a pracownikami
- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji
- wsparcie obsługi dokumentacji kadrowej oraz księgowej (Spółka ma zewnętrzną obsługę kadrową i księgową)
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, prowadzenie dokumentacji
- prowadzenie kluczowej korespondencji,
- kontakt z klientem polskim i zagranicznym w zakresie zadań administracyjnych
- sporządzanie raportów i sprawozdań
- okazjonalne organizowanie pracy firm współpracujących
- nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura
Czego od Ciebie oczekujemy
- samodzielność, zaangażowanie, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- dobra organizacja pracy własnej oraz łatwość w przyswajaniu wiedzy
- otwartość w relacjach z innymi
- skrupulatność, dokładność, terminowość
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- otwartość na podejmowanie nowych wyzwań
- dobra znajomości pakietu programów biurowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- wykształcenie wyższe lub średnie
- dobra znajomość języka angielskiego
- komunikatywność na bardzo wysokim poziomie – mamy obsesję na punkcie dobrej komunikacji, bo jest ona podstawą do efektywnej pracy, sprawdź jak dokładnie wygląda codzienna komunikacja w naszym zespole i przeczytaj nasz oficjalny Guide to communication,
Mile widziane
- wykształcenie w zakresie prawa i administracji, ekonomii, zarządzania, lub zbliżone
Co oferujemy
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji
- pracę w naszym biurze w Knurowie przy ul. 26 stycznia, z dogodnym dojazdem z Gliwic i sąsiednich miejscowości
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w atrakcyjnej i przyszłościowej branży IT
- praca w ambitnym zespole, który z pasją realizuje swoje cele
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i posiadanych umiejętności
- możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji
- najlepszą kawę bez ograniczeń i świetną atmosferę
A co myślą ci, którzy już są na pokładzie?






Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

1. Pierwszy krok
To pierwszy krok do rozpoczęcia nowej przygody! Wystarczy, że prześlesz nam swoje CV i list motywacyjny.

2. Kilka pytań
Kolejny etap rekrutacji to odpowiedź na kilka pytań za pośrednictwem wiadomości e-mail. Dzięki temu mamy nadzieję poznać Twoje spojrzenie na pracę, czy ulubione sposoby rozwiązywania problemów.

3. Rozmowa online
Chcemy dowiedzieć się czegoś więcej o Twoim doświadczeniu i umiejętnościach. Zapraszamy Cię na krótką rozmowę online w formie telekonferencji. Usiądź na swoim ulubionym krześle i zaprezentuj się z najlepszej strony. ?

4. Druga rozmowa kwalifikacyjna
Jak na razie idzie Ci świetnie, mamy nadzieję, że nam również! ? Teraz czas na ostatni etap rekrutacji, czyli rozmowę członkiem zarządu naszej firmy. Pomyśl wcześniej, o co chcesz zapytać przyszłego szefa.

5. Witamy na pokładzie
Brawo! Jesteśmy zachwyceni i zapraszamy do #teamcoditive. Na tym etapie otrzymasz od nas konkretną ofertę i jak tylko ją zaakceptujesz, zaczynamy wspólny podbój wszechświata.
Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Jeżeli chcesz otrzymać informację o ponownym starcie rekrutacji, zapisz się na newsletter.
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o świeżych ofertach pracy, które są dopasowane do Twojego profilu.
FAQ
Masz pytania? Sprawdź FAQ poniżej. Chętnie odpowiemy też na wszystkie inne wątpliwości zanim prześlesz do nas swoją aplikację!
- Czy oferta dotyczy pracy w pełnym wymiarze godzin?
Tak, oferta dotyczy pracy w pełnym wymiarze godzin wyłącznie na kontrakt B2B. Poszukujemy kandydatów, którzy chcą podjąć pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy B2B. - W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy w godzinach 8:00 – 16:00. We wtorki kończymy pracę o godzinie 17:00, aby w piątek kończyć pracę o godzinie 15:00 i wcześniej zacząć weekend. - Czy muszę biegle posługiwać się językiem angielskim?
Język angielski jest standardem w branży IT, co więcej – większość naszych Klientów jest z zagranicy i w codziennej pracy stale posługujemy się językiem angielskim.